Reporting

Η ομάδα μας παρακολουθεί και επεξεργάζεται τα θέματα που σας ενδιαφέρουν και συντάσσει τη μέτρηση δημοσιότητας.

Εξετάζει το σύνολο των σχετικών αναφορών στα Μέσα και αφού αξιολογήσει τη δημοσιότητα επιλέγει τη θεματική καταχώριση των δημοσιευμάτων. Ανάλογα με το περιεχόμενο των αναφορών/ειδήσεων δημιουργούνται θεματικές ομάδες από τις οποίες προκύπτει περίληψη των βασικότερων στοιχείων στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Το εν λόγω τμήμα παρακολουθεί την ευρύτερη επικαιρότητα, προκειμένου η επιλογή των θεμάτων και η περίληψή τους να εστιάζει στα ουσιώδη στοιχεία της θεματολογίας.

reporting

Μεθοδολογία

Τακτική ενημέρωση και εκπαίδευση της Ομάδας Ανάλυσης για τα τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας.

  • Η Ομάδα, στη συνέχεια, συλλέγει και αξιολογεί τα σχετικά δημοσιεύματα – clips,  και προβαίνει σε θεματική καταχώρηση.
  • Τα αποτελέσματα της παραπάνω επεξεργασίας, προσαρμόζονται ανάλογα με τις κατευθύνσεις – παρατηρήσεις του πελάτη ως ζητούμενο και με την ανάλογη προτεραιότητα / βαρύτητα.
  • Για την ολοκλήρωση της καθημερινής επισκόπησης απαιτείται ο σχετικός ποιοτικός έλεγχος από εξειδικευμένο προσωπικό.
pies

Θέλετε να δείτε πώς λειτουργεί η πλατφόρμα μας;

Με τη χρήση της υπηρεσίας πετυχαίνετε:

Άμεση αντίδραση σε θέματα δημοσιότητας της εταιρίας και του ανταγωνισμού.

Έλεγχο μεριδίου αγοράς.

Κοινωνικό αντίκτυπο ενεργειών.

Πλήρη στατιστικά δημοσιότητας και Key Performance Indicators.

Έλεγχο αποτελεσμάτων ενεργειών PR/Marketing (Return On Investment).

Τα κυριότερα στοιχεία που αναλύονται είναι:

Share
of Voice

Παρακολούθηση προόδου δημοσιότητας-ορατότητας της εταιρίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Υπολογίζεται ως άθροισμα του μεριδίου της Γενικής Δημοσιότητας στα ΜΜΕ προς τον αριθμό των εταιριών του κλάδου στην Ελλάδα.

Μερίδιο
Δημοσιότητας

Το μερίδιο δημοσιότητας προκύπτει από τον αριθμό των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην Εταιρία
διά του συνόλου των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στον ανταγωνισμό, επί τοις εκατό.

Θετική, Αρνητική, Ουδέτερη Δημοσιότητα

Παρακολούθηση και εκτίμηση του τόνου της κάλυψης των ΜΜΕ για θέματα της Εταιρίας. Προκύπτει από τον αριθμό των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην Εταιρία και έχουν χαρακτηρισθεί είτε θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα, διά του συνόλου των δημοσιευμάτων για κάθε Εταιρία, επί τοις εκατό.

Return
On Investment

Μέτρο που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της απόδοσης μιας επένδυσης ή συγκρίνει την αποτελεσματικότητα ενός αριθμού επενδύσεων. Για τον υπολογισμό ROI, το όφελος (απόδοση) μιας επένδυσης διαιρείται με το κόστος της επένδυσης και το αποτέλεσμα εκφράζεται ως ποσοστό ή αναλογία.