Reporting

Reporting

Η ομάδα μας παρακολουθεί και επεξεργάζεται τα θέματα που σας ενδιαφέρουν και συντάσσει τη μέτρηση δημοσιότητας.

Εξετάζει το σύνολο των σχετικών αναφορών στα Μέσα και αφού αξιολογήσει τη δημοσιότητα επιλέγει τη θεματική καταχώριση των δημοσιευμάτων.
Ανάλογα με το περιεχόμενο των αναφορών/ειδήσεων δημιουργούνται θεματικές ομάδες από τις οποίες προκύπτει περίληψη των βασικότερων στοιχείων στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Το εν λόγω τμήμα παρακολουθεί την ευρύτερη επικαιρότητα, προκειμένου η επιλογή των θεμάτων και η περίληψή τους να εστιάζει στα ουσιώδη στοιχεία της θεματολογίας.

Μεθοδολογία

Τακτική ενημέρωση και εκπαίδευση της Ομάδας Ανάλυσης για τα τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας.

Συλλογή & Αξιολόγηση

Η Ομάδα συλλέγει και αξιολογεί τα σχετικά δημοσιεύματα – clips, και προβαίνει σε θεματική καταχώρηση.

Προσαρμογή

Τα αποτελέσματα της παραπάνω επεξεργασίας, προσαρμόζονται ανάλογα με τις κατευθύνσεις – παρατηρήσεις του πελάτη ως ζητούμενο και με την ανάλογη προτεραιότητα / βαρύτητα.

Ποιοτικός έλεγχος

Για την ολοκλήρωση της καθημερινής επισκόπησης απαιτείται ο σχετικός ποιοτικός έλεγχος από εξειδικευμένο προσωπικό.

Οφέλη

Με τη χρήση της πλατφόρμας πετυχαίνετε:

  • Άμεση αντίδραση σε θέματα δημοσιότητας της εταιρίας και του ανταγωνισμού.
  • Έλεγχο μεριδίου αγοράς.
  • Κοινωνικό αντίκτυπο ενεργειών.
  • Πλήρη στατιστικά δημοσιότητας και Key Performance Indicators.
  • Έλεγχο αποτελεσμάτων ενεργειών PR/Marketing (Return On Investment).

Κυριότερα στοιχεία που αναλύονται:

Share of Voice

Παρακολούθηση προόδου δημοσιότητας-ορατότητας της εταιρίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Υπολογίζεται ως άθροισμα του μεριδίου της Γενικής Δημοσιότητας στα ΜΜΕ προς τον αριθμό των εταιριών του κλάδου στην Ελλάδα.

Μερίδιο Δημοσιότητας

Το μερίδιο δημοσιότητας προκύπτει από τον αριθμό των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην Εταιρία διά του συνόλου των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στον ανταγωνισμό, επί τοις εκατό.

Θετική, Αρνητική, Ουδέτερη

Δημοσιότητα
Παρακολούθηση & εκτίμηση του τόνου της κάλυψης των ΜΜΕ. Προκύπτει από τον αριθμό των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην Εταιρία και έχουν χαρακτηρισθεί θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα, διά του συνόλου των δημοσιευμάτων για κάθε Εταιρία, επί τοις εκατό.

Return on Investment

Μέτρο που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της απόδοσης μιας επένδυσης ή συγκρίνει την αποτελεσματικότητα ενός αριθμού επενδύσεων. Για τον υπολογισμό ROI, το όφελος (απόδοση) μιας επένδυσης διαιρείται με το κόστος της επένδυσης και το αποτέλεσμα εκφράζεται ως ποσοστό ή αναλογία.
elEL
en_USEN elEL
Scroll to Top

This website uses cookies to ensure you get the best experience. By continuing your browsing, we assume that you have no problem with that. EU explains it better here.